Retourneren & Garantie
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u na uw aankoop erachter komt dat het bestelde artikel niet het juiste is.
Bij Irridelta.nl is ruilen of retourneren geen probleem, mits het artikel voor ons nog verkoopbaar is. Voor ons zijn tevreden klanten het allerbelangrijkste!
LET OP!
Wel dient u uw retourzending vooraf te melden bij ons!
Dit kan heel makkelijk via het online formulier in te vullen: Een retour melden
Wij maken een voor u een retouropdracht en laten het pakket bij uw ophalen.
Eventuele voorwaarden vindt u ook bij het formulier: Een retour melden
Irridelta.nl onderdeel van de Vlaming-Groep:
- geeft geen tegoedbonnen uit, maar stort het bedrag binnen 5 werkdagen terug op uw bankrekening.
Er is een verkeerd artikel besteld (nog niet ontvangen)
U komt tot de conclusie dat het verkeerde artikel besteld is. Wanneer het artikel besteld is, maar nog niet verzonden, kunt u bij voorkeur telefonisch contact met ons opnemen
via telefoonnummer +31 228 565013
Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is, zal deze gewijzigd worden.
Er is een verkeerd artikel besteld (reeds ontvangen)
Mocht u na ontvangst van uw bestelling concluderen dat het verkeerde artikel besteld is, dan kunt u het juiste artikel opnieuw bestellen en het verkeerde artikel franco retour sturen. Vergeet u niet (een kopie van) de factuur bij te sluiten met daarop uw rekeningnummer. Wij ontvangen het artikel wel graag in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en goed verpakt retour.
Ik heb een ander artikel ontvangen dan dat ik besteld heb / Ik mis een artikel
Helaas komt het weleens voor dat wij een verkeerd artikel inpakken of een artikel vergeten in te pakken. Neemt u even contact met ons op via e-mail of telefoon en wij zullen het juiste artikel nazenden. Het verkeerd geleverde artikel wordt op onze kosten retour gehaald! Gebruikt hiervoor het formulier: Een retour melden
Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
Wanneer uw bestelling niet voldoet aan uw verwachtingen mag u deze retour sturen. Voorwaarde is wel dat dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling kenbaar gemaakt wordt. Daarnaast nemen wij alleen artikelen terug die in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren, met alle toebehoren zoals (indien bijgesloten) handleiding en accessoires.
Het ontvangen artikel is defect
Neemt u bij het ontvangen van een defect artikel direct contact op. In de regel wordt er, indien het defect niet aan een gebruikersfout te wijten is, direct een nieuw artikel verzonden. De verzendkosten komen, indien het defect binnen een 8 dagen na ontvangst geconstateerd wordt, voor rekening van Irridelta.nl. Indien het defect later geconstateerd wordt, komen de verzendkosten voor het retourneren van het artikel voor rekening van de klant. De verzendkosten voor het verzenden van het nieuwe/vervangende artikel komen voor rekening van Vlaming-Irridelta Wanneer het artikel na gebruik een defect vertoond kan in overleg besloten worden het artikel te vervangen of te repareren. In de regel worden alle artikelen direct vervangen voor nieuwe exemplaren.
Garantie
Wij geven garantie op basis van fabrieksnorm.
Voor garantie van electropompen zie garantiebepaling 220V en 3-fase electropompen
Vlaming-Groep
Telefoonnummer:
+31 228 565013
E-mailadres